Feeds:
Innlegg
Kommentarar

Archive for november 27th, 2010

Ventar på advent

I dag henta eg adventskassen ut or boden. Den er berre halvfull. Storesøster var vill av begeistring og før eg hadde fått sukk for meg hadde ho hengt opp lange lenker med halmpynt (kor kom den i fra? Ukjent for meg, halm høyrer heime i fjosen) på senga si, montert og stilt opp julekrybba og fått eit englekor på hylla. Som ein tornado føyk ho gjennom heimen vår og julestemninga var til å ta og føle på. Lillesøster rulla ut 50 meter med gaveband i eit ubevakta augneblink. Me er i gong. Lillakvite blomar og brudeslør. Den fin-fin-fine julekrybba som snille Birte har tatt med til meg frå Madagaskar, og fire lilla lys. Eit til kvar søndag. Det blir bra.

Eg har funne fram sju bilder og lagt dei utover bordet i nøye gjennomtenkt system. Laurdagskvelden skal brukast til bildeopphenging, enchilladas og dans på tv-skjermen.

Read Full Post »