Feeds:
Innlegg
Kommentarar

Archive for januar 25th, 2010

Lys på loftet

Omgangssjuka sette ein effektiv stoppar for alle helgas planar, eg har difor ikkje nokon kjekke søndagsturbilder å vise dykk i dag. Vel, vel, eg tenkte at heller skulle skrive litt om ei ny verd eg har oppdaga. For ei god stund sidan kjøpte eg ein bordlampe i ein lampebutikk. Ikkje på IKEA, men i ein vaskeekte lampebutikk. Det tok litt tid for ho som ekspederte å finne den rette eska til lampen eg kjøpte, så me kom i prat medan ho leita. Eg kikka opp i taket på lampane som hang der og tenkte i mitt stille sinn at «herlighet, kven er det som brukar så mykje penger på ein lampe?» Det var snakk om fleire tusen kroner for kvar, nokre heilt opp i tosifra ganger tusen. Ho som ekspederte pludra i veg og så kom ho til poenget: «Ja, altså når en oppdager disse designlampene, er det som om EN HELT NY VERDEN åpner seg!!» Kva er galt med IKEA tenkte eg? Kva er galt med å kjøpe lampar til eit par hunderlappar og vere blid og fornøgd. Og tenkte at lampe er lampe og den verda som openbara seg for henne iallefall ikkje var ein stad eg ville setje mine bein. Ikkje denne dama her nei. Men så skjedde det noko. Eg begynte å legge merke til lampar. Heilt ufrivillig og sjølv om eg praktisk tala kjempa litt imot opna det ser ei ny verd. Ei verd av desingerlampar som eg kallar dei. Lampar som har eit namn og som er såkalla klassiskarar, eller spådd til å bli framtidige klassikarar. Lampar som kostar like mykje som eg får i studielån kvar månad, og lampar som kostar litt mindre. Har du oppdaga denne verda?

Her kjem ønskelista mi:

Ph 50, fargen chilli red. Lekker! Dette er ein av klassikarane, designa av Poul Henningsen i 1958. Denne er faktisk innan rekkevidde. Penger spart og julegavepenger skal omdannast til denne, som skal henge over spisebordet.

Oslo Wood frå Northern Lighting. Denne skal formidle element frå lysstemninga frå skogane rundt Oslo. Ove Rogne står bak denne.

Denne pendelen er så stilig at det er nesten ikkje til å tru. Norwegian Forrest står heilt klart i ein særklasse og er spådd til å bli ein av framtidas klassikarar. Den er laga av tynn bjørkefiner, design Cathrine Kullberg i 2007.

Og til slutt denne vesle artige pendelen, Mhy designa av Norway Says. Den kan du få i mange lekne fargar, og eg ynskjer meg 2!

Har ho gått frå vettet tenkjer du kanskje? Tja, eg har iallefall oppdaga ei ny verd.

Bildene er lånt frå

www.moebelgalleriet.com

www.purnosk.no

Read Full Post »